Forum srednjih strucnih skola Beograd

Forum srednjih strucnih skola Beograd


 

ПОСТАНИ ЧЛАН ФССШБ

Карактеристике Форума :

ФССШБ је најорганизованији и најбројнији еснафски синдикат просветних радника у Београду

ФССШБ
је
независан од власти и политичких партија
 
ФССШБ
има
развијену бесплатну правну заштиту

ФССШБ
има
развијен информациони систем

ФССШБ
на
демократски начин бира и разрешава све органе

Предности чланства у Форуму :

• Солидарност
• Бесплатно заступање
• Едукација
• Рекреативни одмор
• Спортске игре 

ФОС 2017

Банер

Протест 17.03.2015

Конференција 21. мај 2013.

Банер
Банер

Министарство

Партнери ФССШБ

Закон о основама

Закон о средњој

Стратегија

ПКУ

  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Приступница

Банер

28.02.1997.

Донета је одлука о
оснивању
ФССШБ
Прузмите оригиналну одлуку о оснивању

Јединствена листа технолошких вишкова

Банер

Непуна норма

Банер

Слободна радна места

Банер

15 година ФССШБ

Календар рада 2017/2018

Тренутно онлине

Имамо 41 гостију на мрежи

Стручно усавршавање

Правилник

Стандарди компетенција

Публикација Послови

ФССШ на Facebook-u

ФССШ на Twitter-u

Најновије вести

www.forumsssb.org.rs
Одлука о штрајку упозорења ПДФ Штампа Ел. пошта

 

ИНФО ФССШБ

 
Tехнолошки вишак ПДФ Штампа Ел. пошта

 

Tехнолошки вишак су 4.473 наставника

 

Министарство просвете објавило листу запослених у школама са непуном нормом часова; Следи расподела норми, ономе ко остане без часова – отпремнина

УKУПНО 4.473 наставника у основним и средњим школама нашло се на листи технолошких вишкова, која је објављена јуче на сајту упис.мпн.гов.рс. Међу њима је 447 остало без иједног часа у распореду, због мањег броја ученика. Укупно 86 учитеља ове године неће добити своје одељење, показују подаци објављени првог дана. Још 7.384 просветара раде без пуне норме, али они нису овог августа остали без часова. За оне који на крају расподеле остану без иједног часа обезбеђене су отпремнине, за највише 1.200 људи.

Листа ће се ажурирати готово свакодневно, већ у понедељак ће бити допуњена, а биће објављена и евиденција наставника са непуном нормом часова. Технолошки вишкови су они који губе део часова, а запослени са непуном нормом раде, рецимо, на пола фонда годинама уназад. Најдужи је списак слободних радних места, на којем се налази 26.838 пуних или делимичних наставничких норми. У реалности, ова радна места нису упражњена, јер су на њима ангажовани запослени на одређено.

– Забрана запошљавања траје већ три и по године, па у просвети нису запошљавани нови људи. На тим местима су наставници ангажовани на одређено време – каже, за “Новости”, Милош Благојевић, посебни саветних министра просвете. – На места која су на листи слободних моћи ће да конкуришу технолошки вишкови, али и наставници са непуном нормом. У понедељак ће бити објављена допуњена листа, у уторак и среду ће наставници моћи да се пријављују на слободна радна места, а директори ће у среду и четвртак да попуњавају та места.

РАСKОРАK
Повећао се незнатно и број наставника са непуном нормом. Било их је у јулу 7.284, а сада је 7.323. Kада све ово саберемо, имамо, отприлике, 500 норми мање него што је људи у систему.

Опширније...
 
САОПШТЕЊЕ 20.08.2017 ПДФ Штампа Ел. пошта


Форум средњих стручних школа
Трг Николе Пашића 7/II, Београд    
Тел/факс (011) 339–82-93
e-mail: Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Београд


САОПШТЕЊЕ

 

Нико од просветних радника не разуме зашто je Министарство просвете, науке и технолошког развоја каснило са доношењем одлуке о броју ученика за упис у школе  иако је наведено морало да учини, имајући у виду члан 35. став 5. Закона о средњем образовању и васпитању  и то до 31 марта.

Министарство просвете је  објавило упис тек после 10. маја чиме је прекршен ЗАКОН О СРЕДЊЕМ ОБРАЗОВАЊУ И ВАСПИТАЊУ /"Сл. гласник РС", бр. 55/2013.

Сви греше, чак и они најуспешнији. Али, када једном искусе санкцију за учињену грешку, више је неће понављати. Не можемо  да будем на страни оних који намерно греше, јер овде није реч о незнању или нехату, већ о хировитим људима који су 100% убеђени у исправност својих поступака, а намерно игноришу последице које се због њиховог незаконитог поступања  одражавају на запослене у просвети.

ПРЕУЗИМАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ

Не разумемо зашто се и из којих разлога не зна број наставника који постају потпуно и делимично технолошки вишак, иако  је Закон о основама система образовања и васпитања /Сл.гласник РС бр. 72/2009,52/2011,55/2013,35/2015,68/2015 и 62/2016-УС/ веома прецизан.

Члан 131. Закона о основама система образовања и васпитања
Запослени који је у установи у радном односу на неодређено време, а остао је нераспоређен или има статус запосленог са непуним радним временом на основу члана 137. ст. 2. и 3. овог закона, остварује право на преузимање стављањем на листу запослених са које се врши преузимање.

Листа из става 1. овог члана утврђује се до 15. августа за сваку наредну школску годину, у оквиру школске управе по јединицама локалне самоуправе, а на основу пријава установа о запосленима који имају право на преузимање.

Установе могу извршити и међусобно преузимање запослених на неодређено време, на одговарајуће послове, уз претходно потписан споразум о преузимању уз сагласност запослених, ако је разлика у проценту њиховог радног ангажовања мања од 20%.

Запослени који се преузима мора да испуњава услове за послове за које се преузима.

Имајући у виду наведене неспорне чињенице, може се закључити, да Министарство науке, просвете и технолошког развоја не поштује наведене позитивне законске прописе, да их свесно крши, те да за наведено Министарство закони не важе.

Како је могуће да законске прописе који регулишу рад у просвети, надлежно Министарство просвете, науке и технолошког развоја не познаје, иако, претпостављамо, да одређени број правника, ради у поменутом Министарству???

О одредби да незнање права шкоди, које је познато сваком правнику, овом приликом да и не говоримо.

Такође сматрамо да се свесно прикривају радна места у установама, те да постоје и разне закулисне радње у школама.

Истичемо и да социјални дијалог у већини установа, између директора и синдиката, не постоји, а да је синдикат, за већину директора школа, икебана.


-ПОСТАВЉАМО ВАМ ПИТАЊА-


ЗАШТО СВЕСНО КРШИТЕ ЗАКОНЕ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ ?
ДА ЛИ ПОСТОЈИ ОДГОВОРНОСТ У РАДУ МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА?
ДА ЛИ МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА ПОШТУЈЕ ЗАКОНЕ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ?
ПОСТОЈЕ ЛИ САНКЦИЈЕ ЗА КРШЕЊЕ ЗАКОНА ОД СТРАНЕ МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА ИЛИ СЕ ИСТЕ ПРИМЕЊУЈУ САМО НА ГРАЂАНЕ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ?

УВАЖЕНА ГОСПОДО ИЗ МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА, МОЛИМО ВАС - ПОШТУЈТЕ ЗАКОНЕ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ.

У Београду,
20. 08. 2017. год.

 

 

С Поштовањем,
Милорад Антић-Председник ФССШБ

 
ИНФОРМАЦИОНИ СИСТЕМ "ДОСИТЕЈ" - ЛИСТЕ РАДНИХ МЕСТА ПДФ Штампа Ел. пошта

 

ИНФО ФССШБ

 
Састанак са представницима синдиката просвете ПДФ Штампа Ел. пошта

 

Влада не одустаје од платних разреда

Премијерка Србије Ана Брнабић најавила је да ће, заједно са министром просвете Младеном Шарчевићем, следеће недеље имати састанак са представницима синдиката просвете, али је истакла да Влада неће одустати од увођења платних разреда који ће омогућити да најбољи буду награђени.

"Што се мене тиче, просветари су први који треба да захтевају такав закон. У просвети има неких 80.000 људи који су у овом тренутку једна аморфна маса, која када имате повећање плата у просвети да, три, пет осто имате два, три, пет одсто за све њих, и немате неки систем оцењивања квалитета и учинка, а то је у ствари сектор где прво треба да имате систем оцењивања квалитета и учинка", рекла је Брнабић.

Брнабић је рекла новинарима, после отварања међународне конференције "Едитовање генома: биомедицинске и етичке перспективе", да је видела критике на рачун Предлога закона о платама у јавним службама који се односи и на просветаре и да ће са њима отворено о томе разговарати.

"Просвета је прва која би требало да захтева такав закон", истакла је Брнабић и навела да је то први сектор у коме би требало да буде спроведен систем оцењивања квалитета и учинка.

"Спремни смо да седнемо са њима и видимо који су то стандарди квалитета и учинка. Нису све школе у Србији једнако добре, нису сви професори и наставници у Србији једнако добри. Они који су најбољи морају да буду награђени", истакла је она.

Извор: Н1

 
<< Почетак < Претходна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следећа > Крај >>

Страна 2 од 235